WSPIERAJĄ NAS

Projekty Realizowane

Społeczność
Polecamy

Apel do mediów o uszanowanie różnorodności województwa

Strona Piotra Bieleckiego

Aktualności: Miejsce: Dąbrowa Górnicza

VIA REGIA - sztafeta Europa Compostela 2010
Dariusz Jurek 23.03.2010
Kilkunastoosobowa grupa wędrowców przez dwa dni ostatniego weekendu przemierzyła pieszo ponad 40 km fragment zagłębiowskiego odcinka Drogi św. Jakuba, od Olkusza poprzez Bukowno, Sławków, Sosnowiec Maczki, Kazimierz Górniczy dochodząc do klasztoru franciszkanów na Wzgórzu Gołonoskim w Dąbrowie Górniczej. Uczestnikami sztafety Europa Compostela 2010 były osoby z różnych stron Polski. Był z nami także 63 letni Carrillo Antoine z Francji który od wielu lat przemierza Drogi św Jakuba w całej Europie.
cały artykuł 35 odpowiedzi
Pamiętajmy o Mogiłach 2009
Piotr Bielecki 25.10.2009
Tak jak rok temu, przystępujemy przed Dniem Wszystkich Świętych do porządkowania mogił osób zasłużonych dla regionu. W tym roku planujemy przeprowadzić akcję na cmentarzach przy al. Mireckiego w Sosnowcu oraz przy ul. Starocmentarnej w Dąbrowie Górniczej.
Zachęcamy przy tej okazji wszystkie osoby chcące włączyć się w akcję do przyjścia w poniedziałek o godzinie 12:00 przed bramę wejściową cmentarza od strony ul. Mireckiego w Sosnowcu. Akcja w Dąbrowie Górniczej planowana jest z kolei na wtorek w godzinach okołopołudniowych. Celem uzyskania szczegółów prosimy o kontakt pod numerem telefonu 505 490 230.
cały artykuł 5 odpowiedzi
Uzupełniamy luki w zagłębiowskich miejscach pamięci
Dariusz Jurek 23.09.2009
Odpowiadając na apel redaktora naczelnego portalu sosnowiec fakty.pl, pana Piotra Dudały stowarzyszenie Forum dla Zagłębia Dąbrowskiego podjęło się zadania skatalogowania Miejsc Pamięci znajdujących się na terenie Zagłębia Dąbrowskiego.
W swojej pracy oparliśmy się w dużym stopniu na oficjalnym wykazie sporządzonym i prowadzonym przez Urząd Wojewódzki w Katowicach. Wykaz ten został ustanowiony odpowiednimi przepisami które dokładnie regulują zasady dopisywania i skreślania poszczególnych miejsc i obiektów.

cały artykuł 8 odpowiedzi
Wyniki piątkowego sondażu
Piotr Bielecki 21.09.2009
Nasze stowarzyszenie przy okazji odbywającego się I Zagłębiowskiego Forum Inicjatyw Pozarządowych przeprowadziło wśród uczestników, a także odwiedzających nasze stoisko ankietę, w której zadaliśmy kilka pytań związanych z naszym regionem. W sumie odpowiedzi udzieliło 47 osób, którym dziękujemy za wsparcie inicjatywy.

cały artykuł 8 odpowiedzi
Zagłębiowskie święto organizacji pozarządowych za nami...
Piotr Bielecki 20.09.2009
Piątkowego popołudnia nasze stowarzyszenie razem z innymi organizacjami z regionu uczestniczyło w Zagłębiowskim Forum Inicjatyw Pozarządowych. Można było zapoznać się z naszą działalnością, a także uzyskać informacje o planowanych przez nas akcjach. Wyrazem tego była też ankieta przeprowadzona wśród uczestników forum, a także osób odwiedzających nasze stoisko. Pytaliśmy w niej o m.in. stosunek do rad dzielnic, zgłaszania przez mieszkańców pod obrady Rady Miasta/Gminy własnych projektów i ograniczanie linii tramwajowych. W ciągu najbliższych 3 dni zostaną na naszej witrynie opublikowane jej wyniki.

cały artykuł 11 odpowiedzi
Polska Sahara zdobyta!
FdZD 03.08.2009
W niedzielny, słoneczny poranek, spod pomnika „Hendrixa" w Dąbrowie Górniczej, grupa 15 osób wyruszyła w stronę Pustyni Błędowskiej - celu wycieczki. Po blisko godzinnej podróży autobusem i ponadgodzinnym marszu przez las, po przekroczeniu granic miasta i województwa śląskiego, znaleźliśmy się na terenie gminy Klucze i dotarliśmy na miejsce.
cały artykuł 0 odpowiedzi
Zwiedzamy Pustynie Błędowską
FdZD 25.07.2009
Stowarzyszenie Forum dla Zagłębia Dąbrowskiego zaprasza w dniu 2 sierpnia br. na kolejną z cyklu "Zwiedzaj Zagłębie z FdZD", premierową wycieczkę na jedyną w Polsce i Europie Pustynię Błędowską. Wyprawa ma charakter mobilno-pieszy.
cały artykuł 2 odpowiedzi

Warte czytania

Nasi partnerzy

_

Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2024 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.